Gratis levering af køb over 400 kr. Kontakt | info@buttonup.dk |

Hvornår modtager jeg min pakke?

Leveringstiden er 1-3 dage efter køb. Hvis du har forudbestilt en vare, vil pakken blive sendt til dig, så snart varen er på lager.


Jeg er kommet til at skrive forkert adresse, hvad gør jeg?

Har du været så uheldig, at du er kommet til at skrive forkert adresse på din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt på info@buttonup.dk . Hvis varen er afsendt, kan fejlen ikke nå at blive rettet.

 

Jeg vil gerne sende retur, hvordan gør jeg?

Send varen retur i original emballagen varen ankom i. Du betaler selv for returporto. Det er dit ansvar at varen kommer retur til os, vi anbefaler derfor, at du sender pakken med kvittering, der kan spores hos postvæsenet.

I pakken vedlægger du en besked, med grund for returneringen, herefter kontakter vi dig. 

Pakken sendes til: buttonup, Artillerivej 148 4tv, 2300 København S

 

Størrelsen/farven er ikke rigtig. Hvordan bytter jeg til en anden?

Du er altid velkommen til at bytte varen.

Du betaler selv for at sende varen retur til os, porto for afsendelse af ny vare til dig betales af, buttonup. Det er dit ansvar at varen kommer retur til os.

Kig i web-shoppen om varen du vil bytte til er på lager, og send en mail til os på info@buttonup.dk med emnet, bytte + dit fakturanummer. Husk at skriv i god tid, hvilken vare du ønsker at bytte til, så vi kan tage den fra lageret, og du dermed ikke risikerer at varen bliver udsolgt. 

  

Jeg har stadig ikke modtaget min pakke, hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget din pakke en uge efter køb, er det sket en fejl i forsendelsen. 

Tjek adressen, og sikre det er den rigtige adresse. I tilfældet af dette, kommer pakken retur til os. Har du glemt at hente pakken på posthuset, kommer den også retur til os. Under alle omstændigheder, send os en mail på info@buttonup.dk for at få problemet løst.

 

Hvor længe går der inden jeg modtager min returpenge?

Der kan gå helt op til 7 dage inden du modtager dine penge retur. Dette er alt efter hvornår returpakken er i vores hænder.

 

Skal jeg selv betale for at sende retur?

Ja, du skal selv betale for at sende din pakke retur.

 

Jeg har ikke fået nogen ordrebekræftelse?

Vi senderordrebekræftelsen på e-mail. Kontroller derfor altid, at du har skrevet din e-mailadresse korrekt. Dette er den mest almindelige årsag til, at ordrebekræftelsen ikke kommer frem. En anden årsag kan være at dit spam-filter blokerer visse e-mails.